18 września 2015

My autumn


Bluzka / Blouse: Simple
Spódnica / Skirt : Simple
Kamizelka / Vest: Zara
Torebka / Bag: Furla Tate messenger bag
Botki / Boots: Kazar

Za nami już połowa września, pożegnaliśmy lato i jesteśmy gotowi na nadchodzącą porę roku. Dlatego ten strój to moja wizja jesieni. Krótka spódnica tutaj z botkami (ale widzę ją jeszcze z długimi kozakami), chabrowa bluzka i ciężka męska kamizelka. Do tego czarna Furla zawieszona przez ramię, już wiem że będzie do moja ulubiona torebka na sezon jesień-zima.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik), tam publikuję częściej.

Pozdrawiam ciepło i do następnego wpisu!
Aneta
 

9 komentarzy:

  1. no nareszcie...coć podglądam na fb, to twoic "porządnych "zdjęć mi mało.
    Lubię twoją oszczędnośc formy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym dodawać więcej "porządnych" zdjęć ale niestety tylko czasemmam możliwość by je wykonać :) Dziękuję, że zaglądasz tutaj do mnie ciągle :)

      Usuń
  2. Świetnie się prezentujesz w tym zestawie, torebka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest taki minimalizm w naprawdę, naprawdę dobrym guście!
    Świetnie wyglądasz - bardzo stylowo!

    I tego tam... jeszcześmy go nie pożegnali (lata) - jeszcze dwa dni ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lilly :)
      No tak teraz ;) na szczęście zrobiło się trochę cieplej

      Usuń
  4. Pieknie wyglądasz, bardzo ładne botki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta