22 września 2015

Black vest


Top / Top: Mango
Spodnie / Pants : Zara
Kamizelka / Vest: Zara
Torebka / Bag: Milate
Buty / Shoes: Adidas Stan Smith

Dzisiaj w zestawie ponownie czarna długa kamizelka. Noszę ją często, co oznacza, że dokonałam dobrego zakupu i pasuje mi do większości ubrań. Tutaj widzicie ją w wersji nieco sportowej. Czarne spodnie na gumce, zwiewny top na ramiączkach i moje ulubione Stany.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik), tam publikuję częściej.

Pozdrawiam ciepło i do następnego wpisu!
Aneta
 

11 komentarzy:

  1. rzeczywiście kamizelka pasuje do wszystkiego, jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można ją zestawić na elegancko i na sportowo, dosyć uniwersalna rzecz :)

      Usuń
  2. Fantastyczna ta Twoja kamizelka!
    Jest odpowiednio długa i odpowiednio elegancka, żeby do wielu zestawów pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lilly, faktycznie specjalnie wybrałam taką elegancką by pasowała do wielu rzeczy :)

      Usuń
  3. A jaki masz rozmiar tej kamizelki - xs?
    PS. wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam z niej XS a i tak nie jest jakoś mocno dopasowana, dziękuję!

      Usuń
  4. Anetko, swietny set!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta