27 listopada 2014

Wishlist - home sweet home


1. Lampka biurkowa - Frandsen ( norddeco.pl )
2. Obraz olejny Space White ( www.momastudio.pl )
3. Szklany lampion - Bloomingville ( www.agamartin.com )
4. Pled w kolorze szarym - Madam Stoltz ( www.scandiconcept.pl )
5. Pudełko do przechowywania - Madam Stoltz ( www.home-bazaar.pl )
6. Ceramiczna donica - Broste Copenhagen ( www.scandiliving.pl )

Dzisiaj dla odmiany pokażę Wam moją listę życzeń z dodatkami do domu. Jak widzicie uwielbiam połączenie bieli z drewnem, dlatego właśnie takich elementów jest u mnie najwięcej. Tworzą ciepły i przytulny klimat w domu, nie są nachalne i zbyt wymyślne. We wnętrzach także kieruję się prostotą i jakością. Oczywiście moją listę można potraktować jako pomysły na prezenty gwiazdkowe, myślę, że nie jedna kobieta ucieszy się z pięknego dodatku do mieszkania.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


5 komentarzy:

  1. chcę wszystkoooooooo!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak z innej beczki, czy możesz mi powiedzieć jaki rozmiar koszul i bluzek kupujesz w Mango? Pytam bo wydaje mi się że jesteśmy podobnej sylwetki ( no ja jestem chyba ciut niższa od ciebie ) a niestety nie mam możliwości przymierzenia rzeczy z Mango więc chce zamówić online. Dziękuję i pozdrawiam EWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aktualnie nie posiadam żadnej bluzki czy koszuli z Mango, ale zawsze jak mierzę to pasują na mnie rozmiary XS lub S - w zależności od fasonu danej rzeczy. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta