13 lipca 2014

Jeans skirt & Beller jewellery

koszula Gapbiżuteria Beller
jeansowa spódnica ZaraZara jeans skirt

Koszula / Shirt: Gap
Spódnica / Skirt: Zara
Buty / Shoes: Aldo
Torebka / Bag: Kazar
Naszyjnik i bransoletka / Necklace and bracelet: Beller

Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia zrobione na szybko, w zwykłym, wygodnym zestawieniu z bieganiny po mieście. Jak widzicie tego dnia miałam na sobie koszulę Gap (to ten sam model co ta błękitna), tak dobrze nosi mi się tamtą, że dokupiłam jeszcze białą. Do tego jeansowa spódnica z koła, baleriny i duża torba. Całość dopełniona najnowszą biżuterią firmy Beller.

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta


35 komentarzy:

  1. Szkoda, że posty pojawiają się tak rzadko - ja już nie mogę doczekać się następnego! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dodawać coś raz na tydzień, choć nie zawsze jest okazja by zrobić zdjęcia a potem wrzucić je na bloga :)
      Pozdrawiam! Dzięki, że zaglądasz :)

      Usuń
  2. Perfekcyjnie do bólu!!! Uwielbiam twoje zestawy, biżuteria fenomenalna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna spodniczka :) zazdroszcze bizuterii jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przez długi czas zastanawiałam się nad nią aż w końcu podjęłam decyzję, dla mnie też jest piękna :)

      Usuń
  4. Prosto, bez udziwnień - najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) prostota górą - szczególnie podoba mi się delikatna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  6. klasycznie, ale ślicznie!

    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw. Tylko szkoda, że tej torby nie pokazałaś na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie dałam żadnego ujęcia torby, ale była też tutaj lepiej pokazana :) http://cleartaste.blogspot.com/2014/03/navy-skirt.html

      Usuń
  8. genialna jest ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kOCHANA PIEKNA DZIEWCZĘCA KLASYKA
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tu pierwszy raz, a już mi się podoba - podoba mi się prostota szablonu, minimalizm tego, co widzę i.. klasa :)
    klasyka też, ale klasa przede wszystkim ;)

    będę wracała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw. Dziewczęcy i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam nie komentuje ale tym razem zabiorę głos :-)
    Stylizacje bardzo ładne. Klasyczne, dobrze dopasowane minimalizm ale wygląda wszystko z klasą. Jedyne czego mi brakuje w twoim blogowaniu to koloru. Wiem to twoje ulubione kolory, tylko czuję taki niedosyt kiedy pojawia się kolejny post w tonacji czerni bieli bądź błękitu. Jesteś ładną dziewczyną i myślę, że inne kolory nadały by ci wyrazistości a blogu trochę pazurka bo tak z przykrością muszę stwierdzić, że zaczyna być nudno :( nie jest to hejt (teraz inna opinnia tak jest nazywana) tylko zwrócenie uwagi na inny aspekt bloga :-) życzę powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, osobiście nie uznałabym go za "hejt" rozumiem, że nie każdemu może się podobać to, że ubieram się dosyć spójnie, w podobne kolory, ale żeby nie było noszę też inne (poza bielą, czernią czy błękitem) - tylko nie wszystkie moje codzienne stroje są fotografowane, to już losowy przypadek co danego dnia będę miała na sobie i co zostanie sfotografowane (bo jakby nie było zdjęcia robi mi koleżanka tylko przy okazji spotkania). Ostatnio pokazywałam na FB zdjęcia w czerwonej sukience ( https://www.facebook.com/ClearTasteBlog/photos/pb.480899651962124.-2207520000.1405368694./750553821663371/?type=3&permPage=1 ) albo w beżowej maxi z różową torebką ( https://www.facebook.com/ClearTasteBlog/photos/pb.480899651962124.-2207520000.1405368694./738296759555744/?type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xfa1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10175011_738296759555744_8205886808957561771_n.jpg%3Foh%3D64d40248beda31fd1198428b191cdd40%26oe%3D544D2BD5%26__gda__%3D1412723939_77860144f167578c842116804f4efa9d&size=790%2C573&fbid=738296759555744 ) tak podaję dla przykładu :) Na Facebooku wrzucam częściej moje zestawy, a na bloga pewnie też w końcu trafi coś kolorowego :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Bardzo ładnie ;)
    świetny styl ;) dodaję się do obserwatorów ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancko,fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. elegancko wyglądasz! :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale! Bardzo stylowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klasycznie i elegancko :) perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś z Wrocławia ? Zdj wykonane pod renomą :) , a zestaw jak zawsze wysmakowany w prostocie

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny klasyczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Look przepiękny ale biżuteria to już w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Super zestaw. A skad okulary?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta