24 października 2013

Best coats for autumn / winter 2013

W tym roku (podobnie jak w zeszłym - KLIK) postanowiłam stworzyć post dotyczący płaszczy. Wybrałam najciekawsze (w mojej opinii) fasony sezonu jesień-zima 2013 i uporządkowałam je według pewnych haseł. Jak zaraz zobaczycie większość płaszczy można kupić w znanych Wam sieciówkach, natomiast część z nich to polskie projekty warte uwagi.
Ciekawe czy zgadniecie, który z prezentowanych modeli wisi już w mojej szafie?
Napiszcie też w komentarzu jaki płaszcz wpadł Wam w oko?

PELERYNA

peleryna Zara

PŁASZCZ - NARZUTKA


KRATA, PEPITKA

 Płaszcz w kratkę Mango 

PODKREŚLONA TALIA

płaszcz z paskiem H&M

PROSTY KRÓJ


ZŁOTE GUZIKI

płaszcz z guzikami Zara

KLASYKA W MĘSKIM STYLU

męski płaszcz Zara
źródło: materiały prasowe Zara, Asos, Mango, H&M, Top Secret, River Island, Art od Glory, NUMER, A. Markowska

Pozdrawiam,
Aneta



14 komentarzy:

  1. Oj, parę sztuk by się przydało :) Ale zaskoczeniem jest dla mnie płaszcz z sekcji "podkreślona talia" H&M. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje :) myślę,że każdy wybierze coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ten płaszcz narzutka jest boski! Ja mam coś w rodzaju tego kamelowego z Zary, tylko że kupiłam go za połowę mniej na bazarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkreślona talia i płaszcze narzuty to moje nr jeden tej jesieni czy zimy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. możesz dac link do peleryny z mango ?bo szukałam i nie znalazłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shop.mango.com/ficha.faces?state=she_060_PL

      Usuń
  6. W Twojej szafie wisi ten z Top Secret?:) Pozdrawiam ciepło i proszę pięknie o nową stylizację;) Ania (kelo111)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapomniałam że już go pokazywałam na FB ;)
      chętnie bym coś dodała nowego, nawet i w tym płaszczu, ale moja fotograf nie ma teraz czasu, może w przyszłym tyg. się uda :)

      Usuń
  7. Przepiękne płaszczyki, kilka znalazłam które bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszcz narzuta z Top Secret boski! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne propozycje,peleryna z zary<3

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne płaszcze wybrałaś! nie mogę się zdecydować który podoba mi się najbardziej..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta