17 września 2013

Beauty


Kilka słów o aktualnie używanych kosmetykach.
Na noc używam organicznego olejku z dzikiej róży firmy Trilogy. Produkt nie pozostawia tłustej warstwy, natomiast rewelacyjnie nawilża twarz.
 

Krem na dzień Eucerin - Hyaluron Filler do skóry normalnej i mieszanej. Krem pod oczy Eucerin - Hyaluron Filler oraz serum przeciwzmarszczkowe Auriga Flavo C 8%. Serum stosuję codziennie rano - bardzo ładnie rozświetla i nawilża skórę.

Kerastase Initialiste

Kerastase Initialiste to serum wzmacniające włosy. Używam zbyt krótko by coś więcej o nim napisać, ale póki co większego efektu nie zauważyłam.

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta

11 komentarzy:

  1. Fajnie, jakbyś jeszcze ceny podawała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym wiedzieć co to za czarna torba (shopper), którą umieściłaś na fashionliście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat sama nie wiem ;)
      Umieściłam ją bo jest dla mnie idealnym shopperem, chcę mieć jakieś odniesienie jak będę szukać w sklepach

      Usuń
  3. czekam na wiecej spostrzezen odnosnie kerastase :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę więcej gdzieś za 2-3 tyg. Za krótko stosowałam a do tego brałam Vitapil, więc sama nie wiem co podziałało (bo pojawiło mi się dużo baby-hair) a nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Teraz stosuję tylko na 1 stronę głowy, więc może dojrzę jakąś różnicę :)

      Usuń
  4. Kiedy możemy spodziewać się nowego postu ze stylizacją?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztuje sukienka fifi z facebook'a i jak można ją zamówić?? Bardzo proszę o odpowiedź. Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam ją tutaj:
      http://fi-fi.pl/?product=camilla-z-dlugim-rekawem

      Usuń
  6. kiedy nowy post???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety choroba rozłożyła mnie na ponad tydzień, więc jak tylko wyzdrowieję dodam coś nowego.

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta