6 sierpnia 2013

Pink blazer

lniana marynarka zara
zara linen blazerczarna torebka zara blog
różowa marynarka zara
zara 2013 blogzara pink blazerspodnie zara 2013

Pink blazer: Zara %
Pants: Zara (old)
Heels: Mango
Sunglasses: Mango

Mam dla Was zaległe zdjęcia zrobione już ponad miesiąc temu.
Oglądając jakiś czas temu moją szafę stwierdziłam, że brakuje w niej kolorowych marynarek. Dlatego też gdy zobaczyłam różowy, lniany żakiet na wyprzedaży, długo się nie zastanawiałam. Jest to kolejna marynarka z Zary, i tu możecie zadać pytanie - dlaczego? Odpowiedź jest prosta - są bardzo dobrze skrojone, uszyte z grubszych i mięsistych materiałów, a wszystko to w dobrej cenie (oczywiście już po obniżce). Właśnie z tego powodu większość moich marynarek pochodzi z Zary (najczęściej kupowane są na wyprzedaży za 30-40 % ceny wyjściowej). Dlatego też szczególnie polecam Wam okres przecen - jest to dobry moment na zakup droższych rzeczy (typu marynarki, kurtki, buty i torebki).
Co do mojego zestawu, to sporo ubrań już kojarzycie, czarne luźne spodnie są niezastąpione - widziałyście je tu i tu. Do tego moje ulubione obcasy z Mango i mała torebka i to wszystko.
Zestaw może mało odpowiedni do aktualnej pogody, ale to jedyne zdjęcia jakie teraz posiadam.

Pozdrawiam serdecznie!
Zapraszam Was także do polubienia mojego konta na Facebooku - tam wrzucam więcej zdjęć.
Aneta




41 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na ogol nie przepadam za kolorem rozowym, ale Ty wygladasz w nim fantastycznie :) proste i naprawde piekne zestawienie :) poza tym masz sliczne wlosy :P kasia

    ps pisalam do Ciebie niedawno w sprawie jasnej marynarki z zary i okazalo sie, ze to ta, co Ty masz, ogromnie dziekuje za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylowo ;_))


    zapraszam do siebie


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie Ci w takim kolorze, niby prosty zestaw ale obejrzalabym sie za Toba na ulicy ;-).
    P.S masz moze konto na instagramie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Na razie nie mam konta na instagramie,jak założę dam znać, póki co wrzucam czasem takie luźne zdj. na facebooka.

      Usuń
  5. różowy blezer jest genialny no i te butki z noskami przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moglabys napisac ile cm ma obcas w tych butkach? wygodne sa takie na slupku?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. 10-11 cm, obcas stabilny, wykonane z miękkiej skóry i w miarę wygodne (wysokość utrudnia trochę chodzenie) ale kilka imprez już obskoczyłam w nich, więc polecam :)

      Usuń
    2. wlasnie pytam bo kupilam kilka dni temu buty na slupku z zary ze starej kolekcji bezowe z czarnym czubkiem i chociaz sa wygodne to tez maja niecale 11 cm i troche ciezko mi sie w nich chodzi :D mam nadzieje ze to kwestia przyzwyczajenia tym bardziej ze na codzien chodze w plaskich butach :) a Twoje sa bardzo podobne i strasznie mi sie podobaja :) jak ja uwielbiam patrzec na Twoje zestawy wstawiaj zdjecia czesciej chociaz na facebooku :P

      Usuń
    3. wiem które, kiedyś na nie polowałam ;) wysokość podobna i przód bez platformy powoduje że właśnie trudniej się chodzi - ale stopa musi się przyzwyczaić.
      Jak tylko pamiętam to robię zdjęcia do lustra na fb, więc będzie się tam ciągle coś pojawiało :)

      Usuń
    4. bardzo sie ciesze :)

      Usuń
  7. Fantastyczny jest ten kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam zaskoczona kiedy na miniaturce zobaczyłam amarantowy kolor :) jednak bardzo ładnie jest Tobie w tym kolorze, sama mam lniana sukienkę w tym odcieniu i uwielbiam ja. Bardzo podobają mi się także buty, ogólnie zestaw udany jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      haha zaskoczyłam trochę? No nie zawsze noszę czarne, białe i stonowane kolory :)
      W tym roku czyste szaleństwo - bo zaopatrzyłam się jeszcze w różowe spodnie i spódnicę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. idealna jest ta marynara <3 załuję że jej nie upolowałam :(

    ściskamy
    ania & karol

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie czerni z mocnym kolorem.
    Pięknie Ci w takich nasyconych barwach.
    Dopóki nie doczytałam, byłam przekonana, że spodnie i bluzka, to kombinezon!
    Świetny zestaw.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw, bardzo praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosty zestaw, świetny jest ten blezer, jednak dla mnie stanowczo za długi, Ty w nim wyglądasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice outfit! I love your bag!

    www.divosdiva.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana napisz prosze co myslisz o tej marynarce: http://www.ebay.com/itm/NEW-ZARA-2013-COLLECTION-PASTEL-BLUE-TUXEDO-STYLE-BLAZER-JACKET-COAT-ALL-SIZES-/121154675857 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładna, nawet podobna to mojej białej ze smokingowym kołnierzem. Nie widziałam jej na żywo i nie wiem jak materiał - czasem niezależnie od ilości lnu/wiskozy w składzie marynarka może się mocno gnieść. Kolor zdecydowanie wiosenno-letni, zastanów się czy na ostatnie dni lata wykorzystasz ją (lub będzie na przyszły rok).

      Usuń
  15. Też bardzo lubię marynarki z Zary, faktycznie są dobre jakościowo i świetnie skrojone ;) udało mi się na tegorocznych wyprzedażach kupić czarną klasyczną marynarkę przecenioną z 469 na 129 ;)
    i zazdroszczę torebki, sama żałuję, że jej nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupno dobrze skrojonej marynarki za cenę ok. 100 zł (a nie 400-500) cieszy chyba najbardziej :)

      Usuń
  16. Piękny, stylowy zestaw, do tego piękny krój żakietu <3 Fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny zestaw! przejrzałam też pozostałe posty i jestem zachwycona! :)) dołączam do grona obserwatorów :) zapraszam do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wielkie dzięki za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie miłego komentarza! Życzę miłego dnia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aneta przepraszam za ilosc pytan dotyczacych bialej marynarki z Zary, musisz mi to wybaczyc, ale czy jest dobrze dopasowana? Bo ja zawsze kupuje rozmiar XS, a czasami marynarki z Zary w tym rozmiarze sa troche za duze na mnie, malo kiedy, ale zdarza sie. Jestem bardzo szczupla i troche sie martwie, mam tak zawsze, jak kupuje cos bez przymierzenia :D Moglabys mi cos podpowiedziec na jej temat? Pozdrawiam! :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, na mnie ta biała marynarka jest ładnie dopasowana ale raczej jest z tych większych XS, bo bordowa którą mam z zary jest np. dużo bardziej przylegająca.
      może poproś o wymiary tej sztuki którą masz na oku i porównaj ze swoimi wymiarami/ marynarkami i będzie łatwiej podjąć decyzję :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz, myslalam, ze aukcja z marynarka jest do wieczora, a tu patrze skonczyla sie o godz.14 i ktos ja kupil :D ja to mam szczescie :D poczekam moze bedzie podobna z nowej kolekcji :) przepraszam, ze tak meczylam :P

      Usuń
  20. idealne polaczenie :) mocny akcent pasuje do spokojnej czerni :) calosc cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna marynarka. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moglabys mi napisac jaki masz rozmiar spodni woskowanych czarnych z zary z zamkami? to stara kolekcja, wiem, ale mam mozliwosc kupna rozmiaru 34 i martwie sie, ze one wieksze wypadaly. normalnie nosze rozmiar spodni z zary 34-36, masz jakies do porownania rozmiarowo? moze jakies woskowane inne? bylabym wdzieczna za odpowiedz i pomoc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z woskowanych z zamkami mam rozm. 34 i w porównaniu do klasycznych czarnych wosków(też rozm. 34), czy pudrowych (34) to wypadają większe, są luźniejsze w pasie i muszę nosić je z paskiem.

      Usuń
    2. dziekuje! :)

      Usuń
  23. Masz fantastyczny styl, bardzo lubię Twojego bloga:-) życzę powodzenia! I czekam na jesienne outfity, bo chyba już czas pomyśleć o jesieni :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta